Detaljerad tipsning på 4 mascaror jag använt

Detta är mascaran jag använder för tillfället. False lash effect från Maxfactor. Det är den mascaran som passar mig bäst då det är omöjligt att få klumpar med den vilket är viktigt för mig då jag har väldigt många täta men korta ögonfransar. Den skapar en väldigt tjock och fyllig look dock blir längden inte maximal. Så om du har lättklumpade fransar, är detta en mascara som kan fungera för dig!
Detta är False Lash Telescopic från Loreal. Jag hade otroligt mycket problem med denna från början då den klumpar fransarna väldigt lätt, vilket jag innan skrev var ett problem för mig då mina är många och täta. Men när jag lärde mig hur jag skulle applicera för att inte klumpa blev de otroligt långa! Så denna mascara rekommenderar jag till dig som inte har så täta fransar men även till dig som har det om du är proffs på applicering för längden denna mascara skapar är fantastisk!
Denna använde jag konstant förr, Masterprice Max från Maxfactor! Den klumpar inte fransarna och gör de rätt långa. Låter kanske som den perfekta mascaran men då borsten är väldigt liten tar dett ett bra tag att applicera om man vill ha markerade och fylliga fransar som jag. Annars rekommenderar jag den till alla!
Colossal volym express från Maybelline. Det enda jag har att säga om denna är att den inte funkade för mig och fullständigt klumpade mina fransar. Rekommenderar den endast till de med rätt så separerade fransar då den skapar fin längd!
 
 
Hoppas ni gillade inlägget, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback